Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Οὐ μοιχεύσεις!


Αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο έπειτα από συζητήσεις ωρών που είχα με τους φίλους μου Γ. και Τ. περί του θέματος ''ΑΠΙΣΤΙΑ"!Κλασσικό και αγαπημένο θέμα συζήτησης μεταξύ αντρών και γυναικών.
Ο φίλος μου ο Γ.,απ' όσο θυμάμαι,δεν υπήρχε περίοδος στην ζωή του που να μην είχε σχέση .Ο Τ. δεν ήταν έτσι,αλλά κι αυτός τους τελευταίους μήνες ήταν με μια κοπέλα και τα πηγαίναν αρκετά καλά .Ο Τ. επίσης είχε μια θεωρία. Έλεγε πως υπάρχουν δύο είδη αντρών οι "κοινοί θνητοί" και οι" hard to find ".Και εξηγώ αμέσως..Στην πρώτη κατηγορία ανήκει το μεγαλύτερο ποσοστό των αντρών που υποκύπτει κάποιες φορές στον πειρασμό της απιστίας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έιναι ευχαριστημένο από την σχέση του.Στην δεύτερη κατηγορία ,κατά τον Τ. πάντα,ανήκουν όσοι έχουν υπεράνθρωπες δυνάμεις και αντιστέκονται ή απλά αρκούνται σε μία κοπέλα,τα λεγόμενα και κελεπούρια.Ο Γ. έχει μια άλλη ενδιαφέρουσα θεωρία η οποία λέει οτι 8 στους 10 έχουν απατήσει την κοπέλα τους τουλάχιστον μία φορά.Ο Γ. και ο Τ. ανήκουν στους 8 ,στους "κοινούς θνητούς δηλαδή.
Όταν λοιπόν ρωτάω "Γιατί,ποιος ο λόγος να απατήσεις την κοπέλα σου,γιατί δεν την χωρίζεις?"μου απαντάνε και οι δύο με την ίδια σχεδόν άνεση"Μα ποιός σου είπε πως θέλω να χωρίσω?εγώ την αγαπάω την κοπέλα μου"(Και εδώ αναρωτιέμαι μήπως έγινε κάποιο λάθος όταν ο Θεός έπλασε τον άντρα?Μήπως την στιγμή που του έδινε μυαλό ήταν λίγο αφηρημένος ή μπερδεύτηκε με κάτι?Λέω μήπως??)Φυσικά μετά από αυτήν την ατάκα ακολουθούν κι άλλες ωραίες,όπως "Να μωρέ ήθελα επιβεβαίωση." ή "Ήθελα να ανανεώσω λίγο την σχέση μου γιατί είχα βαρεθεί τελευταία" ή το καλύτερο "Δεν φταίω μόνο εγώ που την απατώ".
Κατά πόσο ισχύουν οι θεωρίες αυτές δεν ξέρω, αλλά τα στατιστικά είναι πράγματι απογοητευτικά.Μπορεί να είναι και βλακείες των φίλων μου,μπορεί και όχι..Ένα έχω να πω..μακριά απο 'μας!!

2 σχόλια:

  1. ti n po re paidia de xero...ego prosopika de pisteuo pos den uparxei antras pou de tha apathsei thn kopela tou se mia polu megalh sxesh 5 xronon k vale...tora k g tis gunaikes uparxoun peripou ta idia pososta apistias me tous antres apla edo fainetai kai i diafora ton 2 filon ginetai olokatharo se poion edose o theos to mualo!!!kai fusika stis gunaikes gt filaraki k n sthn kanei duskola tha to katalaveis!eno oiantres eiste mpoufoi ti n leme tora yemmata???posoi apo sas otan apathsate ginate pio glukoi pio romantikoi kai tetoia???e auto einai karfoma file mou!!kai posous de piasane??as mou apanthsete sas prokalo!!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή