Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Λίγα λόγια για μας...

Σκέφτηκα, λοιπόν ,να γράψω ένα άρθρο που θα μιλήσω για εμάς,τους συγγραφείς αυτού του blog ,για να μάθετε κάποια πράγματα και να να μας γνωρίσετε καλύτερα!!
Πρώτα θα μιλήσω για τον ιδρυτή και τον εμπνευστή των ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΩΜΕΝΩΝ και μιλάω φυσικά για τον Γιάννη Τοκάνη!! Ο Γιάννης γεννήθηκε στην Αθήνα, στις 28 Σεπτεμβρίου του 1992 και μεγάλωσε στις γειτονιές του Ζωγράφου. Από πολύ μικρός ασχολήθηκε με τ ον αθλητισμό και ιδιαίτερα με το μπάσκετ, κατακτώντας μάλιστα με την ομάδα του 3ου Γυμνασίου Ζωγράφου, στην οποία ήταν και αρχηγός,την δεύτερη θέση σε όλη την Αττική στο σχολικό πρωτάθλημα. Τον κέρδισε όμως το βόλεϋ με το οποίο ασχολείται επαγγελματικά παίζοντας στην ομάδα του Πανελληνίου. Σαν κλασσικός ζυγός του άρεσε πάντα να συμμετέχει σε ενέργειες αφορούν το κοινό καλό. Σαν παιδί ήθελε να γίνει πλούσιος και ισχυρός. Σαν μαθητής ήταν πολύ καλός και συγχρόνως πολύ ζωηρός. Ο Γιάννης είναι φοιτητής στο τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και ας του ευχηθούμε να πραγματοποιήσει το όνειρο που είχε σαν παιδί.
\
Και τώρα θα πρέπει να μιλήσω για τον εαυτό μου, κάτι που δεν είναι και τόσο εύκολο. Λοιπόν, γεννήθηκα στις 22 Μαΐου του 1992 και ανήκω στο ζώδιο των Διδύμων, γι' αυτό και είμαι ιδιαίτερα επικοινωνιακή,κοινωνική αλλά και ασυντόνιστη. Μεγάλωσα και ζω ακόμα στου Ζωγράφου, άσχετο αν πολλοί υποστηρίζουν πως ζω στον κόσμο μου. Αγαπημένος μου παιδικός ήρωας ήταν το coyote από το road runner και ακόμα και σήμερα εύχομαι κάποια στιγμή να πιάσει το coyote το road runner και να το φάει!! Όταν ήμουν μικρή, και συγκεκριμένα όταν πήγαινα στο νηπιαγωγείο ήθελα να γίνω πριγκίπισσα, στο δημοτικό ήθελα να γίνω δασκάλα και δικηγόρος, στο γυμνάσιο ήθελα να γίνω δημοσιογράφος (και γι' αυτό πιθανόν βγάζω τώρα τα απωθημένα μου) και στο λύκειο ήθελα να γίνω φοιτήτρια. Τελικά υπερίσχυσε η αγάπη μου προς τα παιδιά και έτσι επέλεξα να σπουδάσω στο τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.

9 σχόλια:

  1. peran tou oti prepei na paradexteite oti i eikona m gamaei, dn exeis anaferei auta ta opoia exw kataktisei sto bolleu! gt tetios ratsismos os pros t a8lima??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. epipleon. mikros i8ela na ginw plousios kai isxuros, asxoloumai me to koino kalo san ma8itis imun kalos kai zwiros. MIPWS EIMAI O BATMAN??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επισης ο γιαννης ειναι και ενας μοναχικος ταξιδιωτης...

    νομιζω θα δυσκολευτειτε να καταλαβετε ποια ειμαι...
    βρηκα μονη μου το μπλογκ γιαννακη... και γαμω παιδια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή