Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ??

Και όσο η πρώτη Κυριακή του Μαΐου πλησιάζει, τόσο περισσότερο αγχώνομαι για το τι θα ρίξω στην κάλπη, τόσο ρωτάω γνωστούς και φίλους τι θα ψηφίσουν, μήπως μου δώσουν κάποια ιδέα, και βγω από το αδιέξοδο που βρίσκομαι. Ναι, είμαι κι εγώ ένας αναποφάσιστος, κι όσο δεν έχω ιδέα τι θα ψηφίσω,ξέρω πολύ καλά τι δε θα ψηφίσω, όπως άλλωστε κι οι περισσότεροι από εμάς.
Η αλήθεια είναι πως δεν βρίσκω κάτι που να με αντιπροσωπεύει, αλλά δε μπορώ και να μην πάω να ψηφίσω. Η αποχή δεν είναι λύση σε καμία περίπτωση. Οπότε καλείσαι να επιλέξεις αν η ψήφος σου θα είναι εξουσίας ή  διαμαρτυρίας. Οι επιλογές μας, λοιπόν, ανέρχονται στις 36, καθώς τόσα είναι τα υποψήφια κόμματα. Ενδεικτικά, αναφέρω τα παρακάτω:

ΠΑ.ΣΟ.Κ
Με επικεφαλής τον Ευάγγελο Βενιζέλο. Απορρίπτεται για πολλούς κι ευνόητους λόγους. Από τη μία, αν ψηφίσω ΠΑΣΟΚ, θα είναι σα να κατέβω στην Ομόνοια έχοντας κολλημένο ένα πενηντάευρω στο μέτωπο μου. Αυτοκτονία σα να λέμε. Από την άλλη ο Βενιζέλος μου φαίνεται τόσο ανίκανος που θα προτιμούσα να ψηφίσω τον Ψινάκη για επόμενο πρωθυπουργό.

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Όχι, όχι, όχι! Διάβασα κάπου μια φράση που έλεγε: "Φτώχυνες αρκετά, ή θες κι Αντώνη Σαμαρά?". Κι αυτό, νομίζω, τα λέει όλα. Ένα κόμμα που δεν μου προσφέρει πια καμία ελπίδα και δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη. Δυστυχώς ΠΑΣΟΚ-ΝΔ γίνανε ένα. Πάνε οι παλιές, καλές εποχές που στα Κυριακάτικα τραπέζια τσακωνόταν ο  Πασόκος θείος Κώστας με τον Νεοδημοκράτη θείο Μάκη. Τώρα? Φιλαράκια!

Κ.Κ.Ε
Δε ξέρω γιατί το Κ.Κ.Ε ανεβαίνει τόσο πολύ στις δημοσκοπήσεις. Μου φαίνεται πως ο λόγος που υπάρχει στην βουλή είναι για να απορρίπτει τις προτάσεις των άλλων κομμάτων, ανεξάρτητα αν είναι καλές ή κακές. Επομένως, αν το δούμε έτσι, χρειάζεται ένα πνεύμα αντιλογίας στη βουλή. Το Κ.Κ.Ε το παρακάνει όμως. Όσον αφορά την κυρία Παπαρήγα, θα την παρακαλούσα να προσλάβει έναν μακιγιέρ γιατί τρομάζουμε σε κάθε ντιμπέιτ.

ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ
Όχι! Παρ΄όλη τη θετική προβολή του κόμματος από τα Μ.Μ.Ε, πως το ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ είναι το μόνο αντιμνημονιακό κόμμα και πως ασκεί την καλύτερη αντιπολίτευση, αρνούμαι να ξεχάσω το περιστατικό με τους μετανάστες στη Νομική. Λυπάμαι Αλέξη, δε θα σε ψηφίσω.

ΛΑ.Ο.Σ
Τώρα που από το ΛΑ.Ο.Σ έφυγε ο Άδωνις ποιος σταρ έμεινε στο κόμμα? Η Βάνα Μπάρμπα! Οκ, απορρίπτεται.

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
Αγαπητή Ντόρα, με τα λεφτά που έχεις εσύ κι η οικογένεια σου εξασφαλίζετε πλουσιοπάροχη ζωή και στα εγγόνια σας. Γιατί μας ταλαιπωρείτε??

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Ακούγεται ενδιαφέρον. Και με αρκετά πιασάρικη ονομασία. Αν και ακούγονται πολλά και για τον Καμένο.

ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ
Φυσικά και το μείζον θέμα μας είναι το περιβάλλον και οι δεντοφυτεύσεις στον Υμηττό. 

ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ
Η έξοδος από το σκοτεινό τούνελ, με τον Βασίλη Λεβέντη. (Σαν σίριαλ ακούγεται!) Λατρεύω την φωτογραφία στο ψηφοδέλτιο, γι΄αυτό το λόγο λέω να το κρατήσω και να μη το ρίξω στην κάλπη.

ΛΑΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
Έτσι όπως καταντήσανε το κέντρο, δε θα μου κάνει εντύπωση αν η Χρυσή Αυγή να μπει στη βουλή. Τι να πεις..

ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ
Ο Δημοσθένης Βεργής, ο οικολόγος Ρομπέν των δασών. Κι ένα ακόμα μεγάλο όνομα στο κόμμα. Τζούλια Αλεξανδράτου. Μετά θα λέμε: "Να καεί, να καεί, το *** η βουλή" και θα το εννοούμε.

ΚΟΜΜΑ ΠΕΙΡΑΤΏΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
Ενδιαφέρον. Όχι, φανταστείτε οι βουλευτές του εν λόγου κόμματος να μπαίνουν στη βουλή με στολή πειρατή. 

Και αφού έχω δει όλα αυτά τα κόμματα, πάλι βρίσκομαι στο ίδιο αδιέξοδο. ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?? Σε ποίο κόμμα είναι η Τζούλια είπαμε??





1 σχόλιο: