Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Η επιστροφή του άσωτου πρώην...

Κι εκεί που όλα κυλάνε κανονικά στη ζωή σου, έχεις βρει τους παλιούς ρυθμούς σου και η τάξη έχει αποτακασταθεί στην καθημερινότητα σου, συνέβη αυτό που να μη γίνει ευχόσουν. Η επιστροφή του άσωτου πρώην σου. Γιατί βλέπεις, η ζωή δεν είναι σαν το facebook, που όταν θες να διαγράψεις κάποιον πατάς, απλά, ένα κουμπί και τέλος, σα να μην υπήρξε ποτέ. Σ΄αυτό που αποκαλούμε 'real life' τα πράγματα είναι κάπως περίπλοκα, κι όταν αποφασίσεις επιτέλους να πατήσεις το delete, να ξεπεράσεις τον πρώην σου και να πας παρακάτω, συνήθως κάτι γίνεται και σ΄εμποδίζει. Και τι είναι αυτό το κάτι; Ο άσωτος πρώην σου αποφασίζει να εμφανιστεί μετά από μακροχρόνια και δακρύβρεχτη απουσία, θέλοντας να φέρει τα πάνω-κάτω στη ζωή σου (ξανά!). Το θέμα είναι αρχικά σε τι φάση θα είναι η ζωή σου στην εν λόγω στιγμή, πως θα αποφασίσει ο πρώην σου να σε προσεγγίζει, καθώς και πως θα αντιμετωπίσεις εσύ την κατάσταση.

Με τον άσωτο πρώην, συνήθως, έχει προηγηθεί μια μη ιδανική σχέση, ένας επεισοδιακός-κινηματογραφικός χωρισμός (αν όχι πολλοί) , και μετά από τις δεκάδες επανασυνδέσεις και τα ατέλειωτα πακέτα τσιγάρων έρχεται η στιγμή που παίρνεις, τελικά, απόφαση πως δεν σου ταιριάζει άλλο πια το μελόδραμα και πως είναι καιρός να πας παρακάτω. Όχι φίλη μου, ο κακός πρώην δε θα σ΄αφήσει τόσο εύκολα να ξεμπερδέψεις. Εκεί που είσαι καλά στη ζωή σου, καλά με τον εαυτό σου, πανέτοιμη για νέες γνωριμίες και για μια νέα αρχή και έχεις κόψει κάθε επαφή με αυτόν τον άνθρωπο, εκείνος εμφανίζεται και αποφασίζει να σου κάνει ερωτική εξομολόγηση, παρακαλώντας σε γονατιστός να γυρίσεις πίσω γιατί έχει αλλάξει, κατάλαβε πόσο σ΄αγαπάει και πως δε μπορεί να ζήσει άλλο πια μακριά σου. Το γιατί εμφανίστηκε τώρα, δε θα το μάθουμε ποτέ. Συνήθως, το πρόβλημα με τον άσωτο πρώην, είναι πως ούτε εσύ η ίδια δε θα αναρωτηθείς ποτέ γιατί. Αντιθέτως, παρ΄όλο που οι αναμνήσεις σου από την σχέση σας δεν είναι κι οι καλύτερες, έχετε τεράστιο παρελθόν και μεγάλη προϊστορία, που θα σε κάνει, θέλοντας και μη, να μπεις σε σκέψεις. Ο άσωτος πρώην θα επιμείνει μέχρι να κερδίσει αυτό που θέλει, εσένα δηλαδή. Ίσως γίνει πιεστικός, ίσως παρακαλέσει, ίσως σε κάνει να τον λυπηθείς, ίσως σου στείλει τριαντάφυλλα, όπως και να έχει δε θα σε αφήσει εύκολα στην ησυχία σου.

Το θέμα σ΄αυτήν την περίπτωση είναι πως θα το χειριστείς εσύ, γιατί αυτός έχει ανοίξει τα χαρτιά του, έχει ξεκαθαρίσει απόλυτα την θέση του και ρίχνει το μπαλάκι σε εσένα. Όλα εξαρτώνται από ΕΣΕΝΑ.  Έλα πες αλήθεια! Πάντα δε περίμενες αυτή τη στιγμή; Ίσως και να την ονειρευόσουν κάθε βράδυ. Όμως το  πρόβλημα είναι πως δεν είχες σκεφτεί ποτέ πως θα αντιμετώπιζες μια τέτοια κατάσταση, καθώς σου φαινόταν τόσο ουτοπική. Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν; Και τι θα έκανε και το 99% των γυναικών αν βρισκόταν στη θέση σου; Αρχικά θα αρνιόταν κατηγορηματικά κάθε επαφή με το συγκεκριμένο άτομο. Θα έκλεινε τηλέφωνα, θα απέφευγε κάθε συνάντηση μαζί του και ίσως και να μεταμφιεζόταν, προκειμένου να τον αποφύγει. Αυτή είναι η περίοδος της 'άρνησης'. Διαρκεί από δύο μέρες εώς ένα μήνα. Μετά την περίοδο της 'άρνησης', ακολουθεί η περίοδος 'κατάφασης', τότε δηλαδή που θα σηκώσεις το τηλέφωνο και θα πεις το μεγάλο ΝΑΙ για τη συνάντηση με τον άσωτο πρώην, πιστεύοντας πως έχει πραγματικά αλλάξει. Ακολουθεί φυσικά η περίοδος 'επανασύνδεσης-μεγάλου έρωτα', και μετά, για να είμαι ειλικρινής δε ξέρω τι ακριβώς ακολουθεί. Το ΄χάος υποθέτω.

Το υπόλοιπο 1% που θα βρισκόταν στη θέση σου, θα επέλεγε να ακολουθήσει τον δύσκολο και κακοτράχαλο δρόμο της εκδίκησης, κάτι που δε θα σου πρότεινα να κάνεις. Όπως και να 'χει, σ΄αυτήν την περίπτωση, κάνεις τον άλλον να πιστέψει πως είστε ξανά μαζί και όλα είναι καλά, έχοντας περάσει δηλαδή στο στάδιο της 'επανασύνδεσης', κι εκεί που κάνετε όνειρα μαζί, σχεδιάζετε το μέλλον σαν ερωτευμένο ζευγάρι, εσύ εξαφανίζεσαι έτσι ξαφνικά, δίχως λόγο κι αφορμή, αφήνοντας εκείνον να σε αναζητά, χωρίς να ξέρει γιατί εξαφανίστηκες. Κι όταν σε βρει, γιατί θα σε βρει εσύ θα του πεις μια φθηνή δικαιολογία. Και το πιθανότερο όλων, είναι πως θα τον πάρεις εσύ ξανά τηλέφωνο κάποια νύχτα μοναξιάς, θα του ζητήσεις να βρεθείτε και το άλλο πρωί θα έχεις γίνει και πάλι καπνός.


Κι εδώ είναι που καταστρέφεις ολοκληρωτικά το κάρμα σου, αλλά και πληγώνεις τον ίδιο σου τον εαυτό καθώς οι πράξεις σου θα έχουν συνέπειες, καθώς έχεις μπει σε μια πολύ ψυχοφθόρα κατάσταση. "Η εκδίκηση είναι καρπός γλυκός πριν τον κόψεις, και πικρός αφού τον γευτείς", όπως είπε και ο Φέχνερ. Και ας πάρουμε το ενδεχόμενο ο συγκεκριμένος πρώην να σου έκανε μαύρη τη ζωή, να σε ταλαιπώρησε, να σου δημιούργησε ψυχολογικά προβλήματα και να ήταν η χειρότερη σχέση της ζωής σου. Όπως και να 'χει, δε νομίζω πως σε ανάγκασε κανείς να τα τραβήξεις όλα αυτά. Τα 'θελες και τα 'παθες, σωστά; Επομένως, έχεις κι εσύ μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την αποτυχία αυτής της σχέσης, αρά δεν έχεις δικαίωμα να εκδικηθείς. Αν δε τον θες, αν έχεις κακιές αναμνήσεις, αν τον μισείς, πρέπει απλά να ξεκαθαρίζεις την θέση σου, γιατί όσο κακός και να ήταν ο πρώην σου, σε κανέναν άνθρωπο δεν αξίζει η κοροϊδία.

Η επιστροφή του  άσωτου πρώην θα φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή σου, αναμφισβήτητα, και το σημαντικό είναι πως θα χειριστείς εσύ αυτήν την κατάσταση. Το θέμα είναι πως, πρέπει να σκεφτείς αν έχεις να κερδίσεις κάτι από αυτήν την επιστροφή σου στο παρελθόν και να εξετάσεις τα βαθύτερα αίτια που οδηγούν τις πράξεις σου. Γιατί, όπως λέει κι η Βαμβουνάκη, "Οι παλιές αγάπες πεθαίνουν, πεθαίνουν και πάνε στον παράδεισο. Και μένουν στον παράδεισο. Αλλιώς δε θα ήταν παλιές αγάπες."  Ή δε θα λέγονταν πρώην, αν άξιζαν έστω και λίγο να λέγονται νυν.

8 σχόλια:

  1. Το όνομά μου είναι Ζαφειρία Αλέξανδρος, είμαι από την Αθήνα αλλά μετακομίζω στη Σκωτία με τον σύζυγό μου, ήμουν παντρεμένος με τον σύζυγό μου για 5 χρόνια ζούσαμε ευτυχώς μαζί για αυτό το έτος και όχι μέχρι που ταξίδεψε στην Αυστρία για επαγγελματικό ταξίδι, συναντήθηκε με αυτό το κορίτσι και έκτοτε σκέφτηκε να με τηλεφωνήσει όταν ήταν στην Αυστρία. οπότε όταν ο σύζυγός μου επέστρεψε από το ταξίδι με μια κυρία, είπε ότι δεν είχε αίσθημα για μένα και τα παιδιά μου πια, έτσι ώστε να μας κλώτσησαν έξω από το σπίτι. και τώρα μετακομίζει στην Αυστρία για να δει αυτή την άλλη γυναίκα. Γι 'αυτό τα παιδιά μου ήταν τώρα τόσο απογοητευμένα και απλά μένω με τη μαμά μου και δεν αντιμετωπίσαμε καλά γιατί η μητέρα μου παντρεύτηκε έναν άλλο άνδρα αφού πέθανε ο πατέρας μου, έτσι ώστε ο άνδρας παντρεύτηκε δεν είχε τη θεραπεία της καλά, εγώ και τα παιδιά μου ήταν τόσο μπερδευόμουν και έψαχνα για έναν τρόπο να βγάλω τον σύζυγό μου πίσω στο σπίτι λόγω της αγάπης που έχω γι 'αυτόν, έτσι μια μέρα που έβλεπα τον υπολογιστή μου έβλεπα μια μαρτυρία αυτού του Άνθρωπου που μιλάει είναι αυτός, πήρε είναι σύζυγος και του Εργαστείτε πίσω με τη βοήθεια ενός μεγάλου ονόματος γιατρών Drigbinovia, μοιράζοντας τις μαρτυρίες on-line ένα ως Άνδρας και αυτό με εντυπωσιάζει τόσο πολύ πιστεύω επίσης και τον δοκιμάζω. Αρχικά φοβόμουν, αλλά όταν σκέφτομαι τι θα κάνουν τα παιδιά μου και εγώ μέσω έτσι επικοινωνούσα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του doctorigbinovia93@gmail.com και μου είπε να μείνω ήρεμος για μόλις τρεις μέρες όταν ο σύζυγός μου θα έρθει πίσω σε μένα και ήμουν συγκλονισμένος και το έκανα μια δοκιμή, παρακολουθώ προσεκτικά τις βήμα προς βήμα οδηγίες. Δύο μέρες μετά που ο Δρυββινόβια είπε ότι είχε τελειώσει το ξόρκι στο Ναό της Λύσης, όλοι μόνο από αυτόν, δεν έκανα τίποτα μόνο για να προμηθεύσω τα απαιτούμενα αντικείμενα. Τη νύχτα που μου τηλεφώνησε ο σύζυγός μου Αλέξανδρος και μου ζήτησε συγγνώμη, μου μίλησε πολύ ευγενικά, ήταν πολύ λυπηρό για όλα όσα έκανε Για να με βλάψει κάλεσα Drigbinovia και είπε ότι τα προβλήματά σου έχουν λυθεί. έτσι έκανα την οικογένειά μου πίσω μετά από ένα μακρύ άγχος φρεναρίσματος από μια κακή κυρία έτσι με όλη αυτή τη βοήθεια από την Drigbinovia, θέλω όλοι εδώ για να με συναντήσετε με μεγάλη ευχαριστία στο Drigbinovia και θα συμβουλεύω επίσης σε οποιοδήποτε τέτοιο ή παρόμοια προβλήματα ή οποιοδήποτε είδος προβλημάτων, θα πρέπει επίσης να επικοινωνήσετε με τον αριθμό του αριθμού +2348144480786 και αυτός είναι η λύση σε όλα τα προβλήματα και τις αντιξοότητες στη ζωή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι πολύ χαρούμενος που δημοσίευσα αυτήν την μαρτυρία εδώ για το πώς ένας μεγάλος ξόρκι με βοήθησε να επαναφέρω την αγάπη της ζωής μου. Ξέρω ότι υπάρχουν πολλές γυναίκες σαν εμένα εκεί έξω που έχουν κάνει τόσα πολλά για να επιστρέψουν τον σύζυγό τους ή να αγαπήσουν μια φορά, είμαι εδώ για να σας πω όλους να μην ψάχνετε άλλο γιατί η απάντηση είναι εδώ Πιστεύω ειλικρινά εάν υπάρχουν έως και πέντε καστορίστες όπως ο Δρ ODION, αυτός ο κόσμος θα ήταν ένας καλύτερος χώρος, έχω δει ανθρώπους να διαμαρτύρονται για το πώς υποσχέθηκαν ψεύτικοι ορθογράφοι για να τους βοηθήσουν, αλλά δεν μπορούσαν, αλλά με τον Δρ ODION σας λέω ότι το πρόβλημά σας είναι λύθηκε ήδη. Ο σύζυγός μου και εγώ είμαστε χωρισμένοι για 4 μήνες και δεν μπορούσα να αντέξω χωρίς να ζήσω χωρίς αυτόν, έχω δοκιμάσει τα πάντα για να τον επιστρέψω, αλλά τίποτα δεν λειτούργησε έως ότου είδα πολλές μαρτυρίες για έναν ξόρκι που ονομάζεται Δρ ODION και πόσο σπουδαίο έργο του είναι. και ήρθα σε επαφή μαζί του μέσω WhatsApp στο (+2349060503921) αμέσως και ακολουθούσα το βήμα που ζήτησε και τις επόμενες 48 ώρες ο εραστής μου με τηλεφώνησε και ήταν πρόθυμος για τη συγχώρεσή μου και ότι δεν ήθελε τίποτα περισσότερο από το να με έχει στην αγκαλιά του για πάντα. Γέμισα τόση χαρά και ευτυχία που βρήκα τον Δρ ODION. Ελπίζω ότι όλοι εδώ θα βρείτε αυτή τη μαρτυρία μου και θα πάρετε τον σύζυγό σας πίσω σε μόλις 48 ώρες χάρη στο DR ODION επικοινωνήστε με τη διεύθυνση email του (drodion60@yandex.com) και μπορείτε επίσης WhatsApp στον +2349060503921

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι πολύ χαρούμενος που δημοσίευσα αυτήν την μαρτυρία εδώ για το πώς ένας μεγάλος ξόρκι με βοήθησε να επαναφέρω την αγάπη της ζωής μου. Ξέρω ότι υπάρχουν πολλές γυναίκες σαν εμένα εκεί έξω που έχουν κάνει τόσα πολλά για να επιστρέψουν τον σύζυγό τους ή να αγαπήσουν μια φορά, είμαι εδώ για να σας πω όλους να μην ψάχνετε άλλο γιατί η απάντηση είναι εδώ Πιστεύω ειλικρινά εάν υπάρχουν έως και πέντε καστορίστες όπως ο Δρ ODION, αυτός ο κόσμος θα ήταν ένας καλύτερος χώρος, έχω δει ανθρώπους να διαμαρτύρονται για το πώς υποσχέθηκαν ψεύτικοι ορθογράφοι για να τους βοηθήσουν, αλλά δεν μπορούσαν, αλλά με τον Δρ ODION σας λέω ότι το πρόβλημά σας είναι λύθηκε ήδη. Ο σύζυγός μου και εγώ είμαστε χωρισμένοι για 4 μήνες και δεν μπορούσα να αντέξω χωρίς να ζήσω χωρίς αυτόν, έχω δοκιμάσει τα πάντα για να τον επιστρέψω, αλλά τίποτα δεν λειτούργησε έως ότου είδα πολλές μαρτυρίες για έναν ξόρκι που ονομάζεται Δρ ODION και πόσο σπουδαίο έργο του είναι. και ήρθα σε επαφή μαζί του μέσω WhatsApp στο (+2349060503921) αμέσως και ακολουθούσα το βήμα που ζήτησε και τις επόμενες 48 ώρες ο εραστής μου με τηλεφώνησε και ήταν πρόθυμος για τη συγχώρεσή μου και ότι δεν ήθελε τίποτα περισσότερο από το να με έχει στην αγκαλιά του για πάντα. Γέμισα τόση χαρά και ευτυχία που βρήκα τον Δρ ODION. Ελπίζω ότι όλοι εδώ θα βρείτε αυτή τη μαρτυρία μου και θα πάρετε τον σύζυγό σας πίσω σε μόλις 48 ώρες χάρη στο DR ODION επικοινωνήστε με τη διεύθυνση email του (drodion60@yandex.com) και μπορείτε επίσης WhatsApp στον +2349060503921

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι εδώ για να δώσω μαρτυρία για το πώς πήρα πίσω τον άντρα μου. Ο άντρας μου με άφησε χωρίς λόγο πριν από τέσσερα χρόνια. Μετακόμισε με μια άλλη γυναίκα, ένιωσα να αυτοκτονήσω, η ζωή μου έγινε πολύ πικρή και θλίψη. Στη συνέχεια, μια μέρα, ένας φίλος μου μου είπε για έναν εξαιρετικό ξόρκι που είναι πολύ καλός και είπε ότι του έδωσε κάποιους τυχερούς αριθμούς που έπαιξε σε μια κλήρωση και κέρδισε. Τελευταία φορά που έλεγξα ήξερα ότι τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά για τον φίλο μου πριν, οπότε όταν μου είπε ότι το ξόρκι τον βοήθησε να κερδίσει, πίστεψα τα λόγια του. Μου είπε ότι ο DR WALE θα φέρει πίσω την ευτυχία μου χωρίς να κοιτάξω πού αλλού μπορώ να απευθυνθώ στον DR WALE. Χρησιμοποίησα το ξόρκι που μου έδωσε και μέσα σε μια εβδομάδα αργότερα έλαβα μια κλήση από τον αγαπημένο μου σύζυγο. Μου ζήτησε συγγνώμη και επέστρεψε σε μένα. Μου έδωσε ακόμη και μερικά γλυκά δώρα ως μέσο αποζημίωσης. Είμαι πολύ χαρούμενος τώρα. Σας ευχαριστώ DR WALE, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω
    WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com
    Μπορεί να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα όπως π.
    (1) Αν θέλεις τον πρώην σου πίσω.
    (2) χρειάζεστε διαζύγιο στη σχέση σας.
    (3) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας.
    (4) Θέλετε γυναίκες και άνδρες να τρέχουν πίσω σας.
    (5) Αν θέλεις παιδί.
    (6) Θέλεις να είσαι πλούσιος.
    (7) Θέλετε να δέσετε τον άντρα και τη γυναίκα σας για να είναι δικοί σας για πάντα.
    (8) Εάν χρειάζεστε μια οικονομική θέση.
    (9) Μπορεί να σε κάνει έγκυο.
    (10) Μπορεί να σας θεραπεύσει από οποιεσδήποτε ασθένειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας φίλοι, μια φοβερή και καταπληκτική μαρτυρία για έναν σπουδαίο ξόρκι που μου αρέσει πολύ να μοιράζομαι. Το να πάρω πίσω τη γυναίκα μου είναι αυτό που λιγότερο περίμενα και δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ. Εγώ και η γυναίκα μου είμαστε παντρεμένοι εδώ και πέντε χρόνια και ζούμε ευτυχισμένοι, αλλά ξαφνικά άλλαξε εντελώς και απομακρύνθηκε από εμένα και ποτέ δεν ήξερα τι συνέβαινε, προσπάθησα να τη ρωτήσω αλλά αρνήθηκε να μου πει τι το πρόβλημα είναι, και όσο περνούσε ο καιρός ζήτησε διαζύγιο. Ήμουν τόσο ανήσυχος και μπερδεμένος, και έκανα ό,τι μπορούσα για να την πάρω πίσω, αλλά δεν ήταν εύκολο, νόμιζα ότι χάθηκε κάθε ελπίδα, και κατά τη διάρκεια της αναζήτησής μου για μια διέξοδο, ένας φίλος μου που είχε παρόμοιο πρόβλημα είπε εμένα για έναν σπουδαίο ξόρκι που λέγεται DR WALE και τον βοήθησε να πάρει πίσω και τη γυναίκα του. Ποτέ δεν πίστεψα στο ξόρκι σε όλη μου τη ζωή ή στη μαγεία γιατί ποτέ δεν πίστευα ότι θα λειτουργούσε, αλλά προσπάθησα να δώσω σε αυτόν τον άνθρωπο μια ευκαιρία και προς μεγάλη μου έκπληξη, με έκανε ξόρκι, αλλά σήμερα είμαστε ξανά μαζί σε ένα υπέροχο σπίτι με τρία όμορφα παιδιά. Είμαστε και πάλι χαρούμενοι μαζί και χρησιμοποιώ αυτήν την ευκαιρία για να πω σε οποιονδήποτε αντιμετωπίζει παρόμοια κατάσταση να επικοινωνήσει μαζί του στο WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας ευχαριστούμε για όλα όσα κάνατε ΔΡ ΓΟΥΑΛΕ, είστε για πάντα ο καλύτερος άνθρωπος στη γη. Χαίρομαι και χαίρομαι που μοιράζομαι το όνομά σου και τα καλά σου πράγματα που έκανες για μένα και την οικογένειά μου. Ο DR WALE ήταν ο άνθρωπος που έσωσε τον κατεστραμμένο γάμο μου και ήταν επίσης ο άνθρωπος που βοήθησε και τον ξάδερφό μου. Εάν έχετε κάτι που σας ενοχλεί, επικοινωνήστε με τον DR WALE θα σας βοηθήσει με μια λύση. επικοινωνήστε με τον DR WALE στο WhatsAPP/Viber του: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια καταπληκτική μαρτυρία για έναν ξόρκι που μου έφερε πίσω τον άντρα μου. Είμαι ευτυχώς παντρεμένος με έναν υπέροχο και περιποιητικό σύζυγο με δύο παιδιά. Ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα παρουσιάστηκε στην οικογένειά μου πριν από επτά μήνες, μεταξύ εμένα και του συζύγου μου. τόσο τρομερό που πήγε την υπόθεση στο δικαστήριο για διαζύγιο. είπε ότι δεν ήθελε να μείνει ποτέ ξανά μαζί μου και ότι δεν με αγαπούσε πια. Έτσι μάζεψε έξω από το σπίτι και έκανε εμένα και τα παιδιά μου να περάσουμε έντονους πόνους. Δοκίμασα όλα τα δυνατά μου μέσα για να τον πάρω πίσω, μετά από πολλή ικεσία, αλλά χωρίς αποτέλεσμα και επιβεβαίωσε ότι πήρε την απόφασή του και δεν ήθελε να με ξαναδεί. Έτσι ένα βράδυ, καθώς επέστρεφα από τη δουλειά, συνάντησα έναν παλιό μου φίλο που ρώτησε τον άντρα μου. Της εξήγησα τα πάντα, οπότε μου είπε ότι ο μόνος τρόπος για να πάρω πίσω τον άντρα μου είναι να επισκεφτώ έναν ξόρκι, γιατί αυτό έκανε και εκείνη για να ξανακερδίσει τον εραστή της. Στη συνέχεια, ακολούθησα τη συμβουλή της και μου έδωσε την επαφή DR WALE WhatsApp :+2347054019402. αμέσως έστειλα στον DR WALE ένα μήνυμα WhatsApp και του είπα για όλους τους πόνους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζω. Ο Δρ Γουέιλ μου είπε να μην κλαίω άλλο και ότι το χρησιμοποιώ χαλαρώστε το μυαλό μου. Μετά από πολλή συζήτηση με τον DR WALE, πλήρωσα όλα τα υλικά και τα αντικείμενα που χρειάζονταν για να κάνω το ξόρκι και ο ξόρκι με διαβεβαίωσε ότι θα πάρω πίσω τον άντρα μου σε μια εβδομάδα. Τι καταπληκτική δήλωση!! Μίλησε λοιπόν μαζί μου και μου είπε όλα όσα έπρεπε να κάνω. Στη συνέχεια, την επόμενη εβδομάδα ήταν τόσο περίεργο που ο σύζυγός μου που δεν με τηλεφώνησε τους τελευταίους επτά μήνες με κάλεσε για να με ενημερώσει ότι επέστρεφε. Τόσο εκπληκτικό!! Έτσι γύρισε στο σπίτι με πολλή αγάπη και χαρά και ζήτησε συγγνώμη για το λάθος του και για τον πόνο που προκάλεσε σε εμένα και στα παιδιά μου. Στη συνέχεια, από εκείνη την ημέρα η σχέση μας ήταν πλέον πιο δυνατή από ό,τι ήταν πριν με τη βοήθεια του DR WALE. Θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε με τον DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 ή με email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πληγώθηκα και ράγισα όταν προέκυψε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα στον γάμο μου πριν από έξι μήνες, μεταξύ εμένα και του συζύγου μου. τόσο τρομερό που πήγε την υπόθεση στο δικαστήριο για διαζύγιο. είπε ότι δεν ήθελε να μείνει ποτέ ξανά μαζί μου και ότι δεν με αγαπούσε πια. Έτσι μάζεψε έξω από το σπίτι και έκανε εμένα και τα παιδιά μου να περάσουμε έντονους πόνους. Προσπάθησα όλα τα δυνατά μου μέσα για να τον πάρω πίσω, μετά από πολλή ικεσία, αλλά όλα μάταια. Και επιβεβαίωσε ότι πήρε την απόφασή του και δεν ήθελε να με ξαναδεί. Έτσι ένα βράδυ, καθώς επέστρεφα από τη δουλειά, συνάντησα έναν παλιό μου φίλο που ρώτησε τον άντρα μου. Του εξήγησα τα πάντα, οπότε μου είπε ότι ο μόνος τρόπος να πάρω πίσω τον σύζυγό μου είναι να επισκεφτώ έναν ξυλουργό, γιατί πραγματικά λειτούργησε και σε αυτόν. η εμπιστοσύνη και η πίστη που έχω σε αυτό ο φίλος μου με κάνει να παίρνω τα λόγια του στα σοβαρά, του είπα να μου επικοινωνήσει με το άτομο που τον βοηθά, Στη συνέχεια μου έδωσε τον DR WALE WHATSAPP ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: +2347054019402. Έτσι το επόμενο πρωί, έστειλα ένα μήνυμα στον DR WALE. Μιλήσαμε και οι δύο και με διαβεβαίωσε ότι θα πάρω πίσω τον άντρα μου μέσα σε μια εβδομάδα. Τι καταπληκτική δήλωση, ο Δρ Γουέιλ μου είπε όλα όσα πρέπει να κάνω. Παραδόξως, ο σύζυγός μου, ο οποίος δεν με πήρε τηλέφωνο τους τελευταίους έξι μήνες, μου τηλεφώνησε για να με ενημερώσει ότι επέστρεφε. Τόσο εκπληκτικό!! Έτσι γύρισε την ίδια μέρα, με πολλή αγάπη και χαρά, και ζήτησε συγγνώμη για το λάθος του και για τον πόνο που προκάλεσε σε εμένα και στα παιδιά μας. Τότε από εκείνη την ημέρα, η σχέση μας ήταν τώρα πιο δυνατή από ό,τι ήταν πριν. Θα σας συμβουλέψω εκεί έξω εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε με τον DR WALE, σας δίνω 100% εγγύηση ότι θα σας βοηθήσει.. WhatsApp: +2347054019402 ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή