Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Η πρώτη εξεταστική...

Λοιπόν το ξέρω πως έχω πάρα πολύ καιρό να γράψω κάτι, αλλά δεν ευθύνομαι εγώ, αλλά το καταραμένο το σύστημα και ο ΟΤΕ ο οποίος δεν μου παρείχε τηλέφωνο και internet για 3 εβδομάδες!
Η αλήθεια είναι δυσκολεύτηκα αρκετά να βρω ένα θέμα εφάμιλλο της επιστροφής μου, ωστόσο αποφάσισα να κρατήσω αρκετά θέματα για όταν θα έχω ζεσταθεί λιγάκι, γιατί όπως καταλαβαίνετε μετά από τόσο καιρό αποχής, όσο περίεργο και αν σας φαίνεται έχω κρυώσει λιγάκι..
Οπότε όπως καταλάβατε από τον τίτλο σήμερα θα ασχοληθώ με την εξεταστική που όλοι βιώνουμε στο πετσί μας αυτή τη στιγμή. Για αρχή όλοι πρέπει να ομολογήσουμε ότι δεν είναι τόσο δύσκολη όσο την περιέγραφαν και ούτε τόσο απαιτητική που ίσως θα ήταν καλό να ήταν. Είναι βέβαια αρκετά δύσκολη για τους περισσότερους, αλλά όχι τόσο επειδή είναι δύσκολα τα θέματα, αλλά γιατί οι περισσότεροι δεν έχουν πατήσει σε κανένα μάθημα και όταν πάνε να διαβάσουν το βιβλίο δυσκολεύονται να καταλάβουν τι λέει, με αποτέλεσμα να προσπαθούν να αποστηθίσουν κάτι το οποίο είναι καταστροφικό για τις πανεπιστημιακές εξετάσεις..
Κάτι άλλο το οποίο μου έχει κάνει εντύπωση είναι το ότι υπάρχουν ακόμα αρκετά άτομα τα οποία είναι πραγματικά αγχωμένα με αυτές τις εξετάσεις, κάτι το οποίο συμβαίνει κυρίως στις χαμηλόβαθμες σχολές. Έτσι πολλά παιδιά τα οποία δεν τα πήγαν όσο καλά ήθελαν στις πανελλήνιες διαβάζουν και αγχώνονται πολύ για τις πανεπιστημιακές εξετάσεις, κάτι το οποίο είναι λάθος, γιατί όπως και να το δει κανείς αυτά τα τέσσερα, τεσσερισήμισι πέντε και κάτι χρόνια, είναι τα πιο παραγωγικά και ελεύθερα χρόνια του κάθε ανθρώπου, και είναι βλακεία να τα σπαταλάει με άγχος και βαθμοθηρία... 
Βέβαια το να μη διαβάζεις καθόλου είναι και πάλι λάθος γιατί δεν μαθαίνεις τίποτα και αδικείς και τον εαυτό σου, αλλά και την σχολή στην οποία έχεις γραφτεί..
Τώρα η καλύτερη για μένα λύση είναι κάποιος να διαβάζει αυτά τα οποία τον ενδιαφέρουν και πρόκειται να του δώσουν κάποια χρήσιμα πράγματα, και άμα αυτά δεν αρκούν για να περάσει ένα μάθημα, να αντιγράψει.. Ελάτε δεν είναι δα και τόσο δύσκολο, αλλά και να καταλάβουν κάποιον δεν του κάνουν και τίποτα, οπότε πιο το νόημα να μην προσπαθήσεις...
Τέλος έχω να πω καλή επιτυχία σε όλους, ελπίζω η πρώτη εξεταστική να μας μείνει αξέχαστη όχι γιατί περάσαμε όλα τα μαθήματα(το α ενικό πρόσωπο χρησιμοποιείται για οικειότητα, γιατί να περάσω όλα τα μαθήματα ακατόρθωτο) αλλά γιατί ρε παιδί μου τα κάναμε μπουρδέλο... και το χαρήκαμε!!!


1 σχόλιο: