Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΗ:"Ο αθλητισμός μπορεί να αποφέρει πολλά πλεονεκτήματα στους νέους"

Συνεχίζοντας τη σειρά των συνεντεύξεων,μετά τον χώρο της μουσικής, θα περάσουμε στον χώρο του αθλητισμού. Υπάρχουν πολλά αθλήματα, ενδιαφέροντα και μη, αυτό που όμως λατρεύεται σα δεύτερος θεός στην Ελλάδα δεν είναι άλλο απ' το ποδόσφαιρο. Ζήτησα από τον Γιώργο που ασχολείται με τον χώρο του ποδοσφαίρου να μας μυήσει στον κόσμο ενός ποδοσφαιριστή για να δούμε τον κόσμο μέσα απ΄τα μάτια του.

ΑΣ
ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...
Πότε και που γ
εννήθηκες?
Γ:
Γεννήθηκα στις 8 Οκτωβρίου του 1992 στο Μαρούσι Αττικής.
Με τι σε βρίσκουμε να ασχολείσαι αυτόν τον καιρό?
Γ: Αυτό τον καιρό ασχολούμαι με τις σπουδές μου πάνω στην φυσικοθεραπεία, καθώς και με την μεγάλη μου αγάπη που δεν είναι άλλη απ΄το ποδόσφαιρο.
Πώς θυμάσαι τα παιδικά σου χρόνια?
Γ: Αυτό που θυμάμαι να λένε οι γύρω μου ήταν πως ήμουν γεννημένος αθλητής. Ήταν επόμενο άλλωστε αφού ήμουν πολύ δραστήριο παιδί και συγχρόνως ανήσυχο πνεύμα, τα βασικά στοιχεία ενός αθλητή. Πολλές φορές μάλιστα παραμελούσα τα μαθήματα μου προκειμένου να κάνω αυτό που αγαπάω.
Ποιος ήταν ο αγαπημένος σου παιδικός ήρωας?
Γ: Αναμφισβήτητα ο spiderman. Μου άρεσε πάντα η ιδέα του υπερήρωα που μπορεί να σώζει αυτούς που κινδυνεύουν.
Τι σου φτιάχνει την διάθεση?
Γ: Πολλά πράγματα, αλλά κυρίως οι φίλοι μου που με κάνουν να περνάω καλά και να ξεχνάω τα προβλήματά μου.
Τι θα άλλαζες στους ανθρώπους γύρω σου?
Γ: Θα τους έκανα πιο αισιόδοξους. Οι άνθρωποι σήμερα έχουν επηρεαστεί τόσο από τα προβλήματα της καθημερινότητας που δεν μπορούν να δουν τη ζωή με "καλό μάτι" με αποτέλεσμα να γίνονται μίζεροι. Η αισιοδοξία είναι το παν στην ζωή, σε βοηθάει να τα βγάλεις πέρα δίνοντας σου ελπίδα. Κάτι άλλο που θα άλλαζα επίσης θα ήταν ο υπερβολικός εγωισμός ορισμένων ανθρώπων, ο εγωκεντρισμός, και υποκρισία και η αλαζονεία τους.
Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε δέκα χρόνια?
Γ: Με φαντάζομαι σίγουρα πιο ώριμο και συνειδητοποιημένο Επίσης, να παίζω επαγγελματικά ποδόσφαιρο και να είμαι ανεξάρτητος οικονομικά.

Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Κ
Ι ΕΣΥ...
Πως ξεκίνησες να
ασχολείσαι με τον αθλητισμό?
Γ: Από μικρός ένιωσα την ανάγκη να διοχετεύσω κάπου την ενέργεια μου και δεν υπήρχε τίποτα καλύτερο από τον αθλητισμό. Αρχικά ξεκίνησα να ασχολούμαι με την κολύμβηση, στην συνέχεια με το μπάσκετ και συγχρόνως με το ποδόσφαιρο. Δοκίμασα και το πόλο κάποια στιγμή, αλλά απ' όλα αυτά με κέρδισε το ποδόσφαιρο γιατί κατάλαβα πως μου ταιριάζει περισσότερο.
Τι ομάδα είσαι?Και σε ποια ομάδα παίζεις?
Γ: Είμαι ΑΕΚ και παίζω στον Ηλυσιακό.
Ποιοι είναι οι στόχοι της ομάδας και ποιοι οι προσωπικοί σου για φέτος?
Γ: Ο βασικός στόχος της ομάδας είναι να κρατηθεί στην κατηγορία και γενικά να επιτυγχάνει όσες περισσότερες νίκες μπορεί. Οι προσωπικοί μου στόχοι είναι να παίξω σε όσα περισσότερα παιχνίδια γίνεται και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό έτσι ώστε να κερδίσω πολλές εμπειρίες και να βελτιωθώ.
Έχεις στερηθεί πράγματα για τον αθλητισμό?
Γ: Επειδή ο αθλητισμός είναι η ζωή μου δεν νιώθω πως έχω στερηθεί πράγματα, αντιθέτως θεωρώ πως το σχολείο μου στέρησε τον αθλητισμό σε αρκετές περιπτώσεις.
Ποιο είναι το είδωλο σου?
Γ: Ο Iker Casillas γιατί παίζει με μυαλό, έχει απίστευτη τεχνική και πολλές ικανότητες, άλλωστε πάιζει επαγγελματικά από τα 16 του στην πρώτη ομάδα της Real.
Τι θέση πιστεύεις πως πρέπει να έχει ο αθλητισμός στην ζωή των ανθρώπων? Μπορεί ο αθλητισμός να βοηθήσει τους νέους να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα τους κινδύνους της εποχής?
Γ: Ο αθλητισμός θα πρέπει να παίζει πρωταρχικό ρόλο στην ζωή των ανθρώπων. Τα παιδία από μικρά μπορούν να αποκτούν πειθαρχεία, αλλά και υγιεινές συνήθειες, που θωρακίζουν τον οργανισμό από ασθένειες. Η ενασχόληση των νέων με τον αθλητισμό τους αποφέρει πολλά πλεονεκτήματα, όπως την αποστροφή τους από απαγορευμένες ουσίες, αλλά και από το άγχος που κατακερματίζει την εποχή μας, και τέλος από την βία και την εγκληματικότητα
Θα ήθελες να ασχοληθείς αποκλειστικά με το ποδόσφαιρο ή έχεις κι άλλους επαγγελματικούς στόχους?
Γ: Θα ήθελα να κλείσω ένα καλό συμβόλαιο με μια μεγάλη ομάδα, χωρίς να αποκλείω το ενδεχόμενο να δημιουργήσω μια δικά μου επιχείρηση πάνω στο αντικείμενο των σπουδών μου προκειμένου να εξασφαλίσω το μέλλον μου.
Τέλος, ποια γνώμη έχεις για την σημερινή εικόνα του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα?
Γ: Μια λέξη τα λέει όλα, απογοήτευση! Δε διανοείται στις μέρες μας να γίνονται αυτά τα αίσχη στα γήπεδα, από μια ομάδα ανεγκέφαλων οπαδών που καταδικάζουν έτσι το άθλημα. Η δικιά μου πρόταση για να αλλάξει αυτή η κατάσταση είναι η αποχή των Ελληνικών ομάδων από τα γήπεδα, όσο ακραίο κι αν ακούγεται αυτό πιστεύω πως είναι η μόνη λύση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου