Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Οι Ελεύθεροι-Διαδικτυωμένοι το γιορτάζουν..!

Πριν μιλήσουμε για το πάρτυ μας, θα ήθελα να πω λίγα λόγια για αυτό το blog. Ξεκίνησε με πρωτοβουλία του φίλου μου του Γιάννη, πριν ένα χρόνο περίπου. Μετά από ένα μήνα μου πρότεινε να συνεργαστούμε, για να αποκτήσει το blog μια πιο γυναικεία πλευρά. Δέχτηκα αμέσως, και μέσα στις επόμενες μέρες, που έγραψα τα πρώτα μου άρθρα, κατάλαβα ότι βρήκα κάτι που με γέμιζε, αναμφισβήτητα το νέο μου χόμπι. Το blog έγινε μέρος της ζωής μου, αλλά και των φίλων μου, που έβλεπαν τις ιστορίες τους και τα προβλήματα τους στα άρθρα του blog Με αφορμή, λοιπόν, την συμπλήρωση 20.000 προβολών της σελίδας μας, καθώς και ενός χρόνου από τη δημιουργία του, αποφασίσαμε να το γιορτάσουμε μαζί σας.
Και ναι, το πρώτο πάρτυ των Ελέυθερων-Διαδικτυωμένων είναι γεγονός!!

ΠΟΥ? Στο Boutique Club !! (Φιλελλήνων 15, κοντά στο Σύνταγμα)
ΠΟΤΕ? Την Πέμπτη στις 20 Οκτωβρίου!!
ΠΟΣΟ? 14 ευρώ το άτομο με μπουκάλι ανα 6 άτομα!
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ? Όλοι μας οι αναγνώστες
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ: tsialouki.tatiana@gmail.com



Σας περιμένουμε για μια αξέχαστη και μοναδική βραδιά κι ένα ανεπανάληπτο πάρτυ. Ελπίζουμε να περάσετε τέλεια και να ακολουθήσουν πολλά ακόμα πάρτυ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου