Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

7 ΑΤΑΚΕΣ ΑΝΤΡΩΝ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ..!

Με αφορμή ένα άρθρο που διάβασα στο "pinnokio.gr", το οποίο απευθυνόταν στις επτά 'must' ατάκες που πρέπει να πει κάποιος σε μια γυναίκα, αποφάσισα να γράψω την ερμηνεία της γυναικείας πλευράς. Μάλλον, έπρεπε να είναι ΟΙ MUST-NOT ατάκες. Είναι όλες εκείνες οι ατάκες, που θα ακούσεις, θα χαμογελάσεις, θα πεις από μέσα σου "Τι ακούω Παναγία μου?" και θα δώσεις ένα παθιασμένο φιλί για να αποφύγεις να απαντήσεις, καθώς δεν έχεις τίποτα να πεις.

1."Δε θα βρω ποτέ άλλη σαν εσένα!"
  • πρώτη σκέψη: Αρχίσαμε τις μαλακίες.
  • δεύτερη σκέψη: Φυσικά και δε θα βρεις άλλη σαν έμενα, να ανέχεται και να υπομένει τόσα. Όσο κι αν θες να βρεις πιστό αντίγραφο της Λίμα, που συγχρόνως να είναι απόγονος του Χόκινς, ξέρουμε κι εσύ κι εγώ, πως αυτό δε θα συμβεί ποτέ. (Οκ, αν συμβεί θα πέσω σε κατάθλιψη!) Ας διαψευτεί, ωστόσο αυτος ο μύθος περί την τρομερή γυναικεία ανασφάλεια των γυναικών. Μέχρι και η ανασφάλεια έχει τα όρια της.
2."Είναι η πρώτη φορά που είμαι αληθινά ερωτευμένος"
  • πρώτη σκέψη: Πόσο χρονών είπαμε ότι είσαι? 16?
  • δεύτερη σκέψη: Πολύ γλυκός τρόπος να με κάνει να νιώσω μοναδική. Γιατί να έχω ακούσει αυτήν την ατάκα άλλες 3000 φορές στο παρελθόν και μάλλον δεν ήταν και τόσο αλήθεια. Γιατί οι άντρες ενθουσιάζονται με το παραμικρό? Υπάρχει επιστημονική εξήγηση? Η ανωριμότητα φταίει για όλα? Ή απλά μας θεωρούν χαζές?
3."Δε θέλω να αλλάξεις σε τίποτα!"
  • πρώτη σκέψη: Μα δεν το είχα σκοπό!
  • δεύτερη σκέψη: Ελπίζω να το θυμάσαι αυτό κι όταν θα σου πω πως θα βγω με τις φίλες μου το Σάββατο. Ούτε εγώ θέλω να αλλάξω, μ΄αρέσω έτσι όπως είμαι. Και σε ΄σένα άρεσε στην αρχή κι ελπίζω και τώρα.
4."Είσαι η πρώτη μου προτεραιότητα"
  • πρώτη σκέψη: Τι λέει??
  • δεύτερη σκέψη: Ναι, μετά την μαμά σου, τους φίλους σου, τη μπάλα και το pro. Ε, το παράκανε σήμερα. Θα πει κι άλλα??
5."Είμαι περήφανος για σένα"
  • πρώτη σκέψη: Εσύ κι η μαμά μου!
  • δεύτερη σκέψη: Καλή κι η επιβράβευση. Ένα απλό "μπράβο αγάπη μου" θα μου αρκούσε νομίζω. Ε, αγάπη μου?
6."Ακόμα κι αν πάρεις 10 κιλά, εγώ θα σε θέλω το ίδιο"
  • πρώτη σκέψη: Πρέπει να κάνω δίαιτα!
  • δεύτερη σκέψη: Αφού ξέρω πως καταβάθος είσαι ένα ρηχό-επιφανειακό γαϊδούρι, που προσέχεις κατά κύριο λόγο την εμφάνιση και σου τρέχουν τα σάλια όταν δεις μια αδύνατη γκόμενα στο δρόμο. ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Ρε γαμώτο, τόσο πολύ πάχυνα?
7."Είσαι πολύ σέξυ"
  • πρώτη σκέψη: Πάλι σεξ θέλει να κάνουμε?
  • δεύτερη σκέψη:Το ήξερα ότι αυτό το φόρεμα είναι πολύ προκλητικό. Χάθηκε να μου πει ένα 'πόσο όμορφη είσαι σήμερα'? Σέξυ?Καλό και το σέξυ! Ας το δεχτώ!!
Αγόρια, δεν έχουμε ανάγκη από γλυκά ψέματα. Αν θες να πεις κάτι γλυκό, μην πιέζεσαι. Θα σου βγει από μόνο του, και τότε θα είναι καλύτερα γιατί θα το εννοείς. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες ατάκες, ούτε μυστικά επιτυχίας. Ότι είναι αληθινό, μας αρέσει. Όπως λέει ένας αστικός μύθος, οι γυναίκες θέλουν το παραμύθι τους. Ισχύει, αλλά με μέτρο. Μερικές ατάκες, απλά βγάζουν μάτι!!


1 σχόλιο:

  1. Μπραβο ρε Τατιάνα ! Καιρός ήταν να τα πει αυτά κάποια ! Βαρεθήκαμε να διαβάζουμε για εξυπνάκηδες που νομίζουν ότι αν πουν 2-3 συγκεκριμένες λέξεις σε μια γυναίκα με στοιχειώδη νοημοσύνη, αυτή θα πέσει ξερή στην αγκαλιά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή