Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2011

Τα τραγούδια των Ελεύθερων (κι ωραίων) -Διαδικτυωμένων..

Έχω γράψει, κατά καιρούς, για τραγούδια χωρισμού, αγάπης, λύπης χαράς. Για τα τραγούδια των Ελέυθερων(κι ωραίων)-Διαδικτυωμένων δεν είχα γράψει ποτέ, και τώρα θαρρώ πως ήρθε η στιγμή. Αυτ'ά είναι τα τραγούδια μας, αγαπητοί μου αναγνώστες!!

1.ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΙ ΩΡΑΙΟΙ-Γιώργος Νταλάρας

"Οι ελεύθεροι κι ωραίοι ζουν σε κάποιες φυλακές, μες στα τοίχη που΄χει χτίσει ο καθένας για να ζήσει, τις μεγάλες του στιγμές" (Το τραγούδι που θα γινόταν, αρχικά, το επίσημο τραγούδι του μπλογκ, μέχρι που βρήκα καλύτερο!!)

2.ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΨΥΧΗ (ALMA LIBRE)-Γιάννης Κότσιρας
"Πέφτει τ αστέρι μας κάνε μια ευχή ελεύθερη νά ναι η ψυχή μας. Κι ότι περάσαμε πριν στη ζωή, νά ναι η κρυφή δύναμή μας"

3.Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ-Γλυκερία
"Η αγάπη είναι ελεύθερη ποτέ της δε σκλαβώνεται, σαν χελιδόνι στο κλουβί χτυπιέται και λαβώνεται"

4.ΑΕΤΟΣ-Νότης Σφακιανάκης

"Ο αετός πεθαίνει στον αέρα, ελεύθερος και δυνατός"

5.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ-Στράτος Διονυσίου

"Καλύτερα ελεύθερος κι αλήτης μακριά σου, παρά να είμαι δεύτερος και ξένος στην καρδιά σου"

6.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ-Θέλξη
"Καλύτερα ελεύθερη, παρά να είμαι δεύτερη" (απλά)

7.ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ-Λευτέρης Πανταζής
"Ελεύθερος, το λέει και τ΄όνομα μου..."

8.ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ-Θάνος Πετρέλης
"Δόξα σοι ο Θεός, πού 'μαι ακόμα ελεύθερος, μ' όσες και να μπλέχτηκα, καμιά τους δεν παντρεύτηκα"

9.ΕΛΕΥΘΕΡΗ-Νίκη Κωσταντινίδου
"Ελεύθερη, καλύτερα ελέυθερη, παρά να ΄ρχομαι δεύτερη και πάντα πληγωμένη"

10.ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ-Νίκος Μακρόπουλος
"Το τελευταίο βήμα να μην κάνεις, αντίο μην μου πεις, θα με πεθάνεις, θα ζήσουμε μαζί παγιδευμένοι, ελεύθεροι φυλακισμένοι"

Σύνδεσμος11.ΘΑ ΖΗΣΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΟΥΛΙ-Χρηστάκης
"Θα ζήσω ελέυθερο πουλί, κι όχι κορόιδο στο κλουβί"

12.ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ-Τόλης Βοσκόπουλος

"Είσαι ελεύθερη από μένα στο καλό και να μου γράφεις, κι αν με πρόδωσες και μου 'κανες
κακό, κακό μην πάθεις."

13.ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΙ ΕΣΥ-Active Member

"Εδώ είμαι ελεύθερος σου λέω να με πιστέψεις τις αλυσίδες μου τις άφησα εκεί έξω."

14.ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΗ-Magic De Spell
"Ελεύθερη ζωή δεν κάνω υπομονή . Ελεύθερη ζωή, γουστάρω. Ελεύθερη, Τώρα!!!"

15.ΕΜΑΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΖΩ-Παπαροκάδες
"Δεν θέλω μεγάλο αφεντικό γιατί έμαθα ελεύθερος να ζω και στους δρόμους θα το πω.
Kράτησε την πίστη σφιχτά, στα μεγάλα ιδανικά η πατρίδα δεν πουλιέται, η Eκκλησία δεν πεθαίνει κι η ιστορία δεν ξεχνιέται." Από σήμερα είναι το επίσημο τραγούδι του μπλογκ, και δε θέλω γέλια!! Ας τραγουδίσουμε όλοι μαζί με τον ρυθμό: "Kράτησε την πίστη σφιχτά..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου