Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Οι πιο παρεξηγημένες ερωτήσεις γυναικών...

Κι εκεί που περνούσα ανέμελα τον χρόνο μου, χαμένη κάπου στο διαδίκτυο, έπεσα πάνω σε ένα άρθρο, που μου φάνηκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον από τον τίτλο του. Το εν λόγω άρθρο "Αυτά που οι γυναίκες δεν πρέπει να ρωτάνε ποτέ", αναφερόταν σε ερωτήσεις που όταν κάνουν οι γυναίκες, οι άντρες τρέχουν να σωθούν. Η αντίδραση μου όταν τελείωσα αυτό το άρθρο, έμοιαζε με αυτήν της Μέγκαν Φοξ. ΜΑ ΤΙ ΛΕΕΙ;;;;;;


Αγαπητοί άντρες,
Υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις που είναι απόλυτα φυσιολογικό να τις κάνουμε και θα τις κάνουμε μέχρι ο ήλιος να ανατείλει από την Δύση, η Παπαρήγα να γίνει ξανθιά, οι Παναθηναϊκοί να αγαπηθούν με τους Ολυμπιακούς και συγχρόνως ο Παντελίδης να συνεργαστεί με τον Φραγκούλη στο Ηρώδειο.

"ΠΟΙΟΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΧΘΕΣ;"
Μα ποια τραγική κοπέλα τόλμησε να ρωτήσει τέτοιο πράγμα το αγόρι της; Και καλά τον ρώτησε, αυτός δε την χώρισε αμέσως; Αστειεύομαι φυσικά. Μιλάμε για την, πλέον, συνηθισμένη ερώτηση που μπορεί να κάνει μια κοπέλα στο αγόρι της. Και συγκεκριμένα, η σωστή ερώτηση είναι: "Ποιοι θα είστε;" Ναι, ακριβώς, δε περιμένουμε καν την επόμενη μέρα για να ρωτήσουμε, μαθαίνουμε από πριν. Πιστεύω, εκφράζοντας την ομόφωνη γνώμη όλων των γυναικών, πως το να ρωτάς για την σύσταση της παρέας δεν είναι δα και τόσο  απαγορευμένο. Άλλωστε, μη μου πείτε πως οι άντρες δε κάνουν την αντίστοιχη ερώτηση γιατί θα εξοργιστώ ακόμα περισσότερο. Πρέπει, επιτέλους, κάποια στιγμή να σταματήσουμε να βλέπουμε τις γυναίκες σαν τη Γκεστάπο, που με φρικιαστικά βασανιστήρια  και ψυχολογικό πόλεμο προσπαθούν να ανακρίνουν τον κακόμοιρο και ανήμπορο άντρα.

"ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ;"
Θα σας πω κάτι που ίσως και να σας σοκάρει αγαπητοί άντρες. Όταν οι γυναίκες ρωτάνε "Τι σκέφτεσαι;" το κάνουν επειδή ενδιαφέρονται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ. Δε το κάνουν ούτε για να σας ανακρίνουν, ούτε για να σας νευριάσουν. Για να φτάσει μια κοπέλα να σε ρωτήσει "Τι σκέφτεσαι;", υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να στέκεσαι μπροστά της, έχοντας ένα αχανές βλέμμα, με ανοιχτό το στόμα και συγχρόνως ξύνοντας το κεφάλι σου. Εσύ τι θα ρωτούσες στη θέση μας;

"ΕΧΩ ΠΑΧΥΝΕΙ ΠΟΛΥ;"
Πρόκειται για επίσης μια πολύ συνηθισμένη ερώτηση. Ναι είναι αλήθεια, θα την ρωτάμε για πάντα. Γι΄αυτό ας μάθετε επιτέλους να την απαντάτε σωστά, αφού μιλάμε για την πιο sos ερώτηση. Τι κάνουμε αν η κοπέλα μας έχει πάρει 10 κιλά και μας κάνει την παραπάνω ερώτηση; ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ: " Όχι αγάπη μου, εμένα μου φαίνεται πως αδυνάτισες"(Επαναλάβετε  δέκα φορές μέχρι να το εμπεδώσετε)

"ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΣ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ;"
Άντρες, μεταξύ μας, δεν την έχετε κάνει ποτέ αυτή την ερώτηση; Πείτε μου την αλήθεια, κι όχι αυτήν την αλήθεια που λέτε στους φίλους σας... 

"ΕΣΥ, ΔΗΛΑΔΗ, ΦΛΕΡΤΑΡΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΕΣ;"
Τι; Υπονοείς πως η απάντηση είναι ναι και γι΄αυτό δεν πρέπει να ρωτήσω;
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ: "Όχι αγάπη μου, δεν έχω μάτια για άλλη."

"ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ LIKE; !!@$%2!#$%^$#2!;"
Για το Θεό. Για να φτάσουμε να κάνουμε αυτή την ερώτηση, πάει να πει πως τα like έχουν αρχίσει να γίνονται ύποπτα. Και ναι θα ρωτάμε, ακόμα κι αν η ερώτηση αυτή δε σας αρέσει.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ: "Η αδερφή μου, η ξαδέρφη μου, η θεία μου."

"ΔΕ ΜΕ ΘΕΛΕΙΣ ΠΙΑ;"
Ναι! Οι γυναίκες είναι ανασφαλείς και χρειάζονται συνεχώς επιβεβαίωση. Ποιος έπεσε από τα σύννεφα μετά από αυτή την αποκάλυψη;  Αγαπητά αρσενικά, δεν είναι κακό  που και που να δείχνουμε ενδιαφέρον στο άλλο μας μισό. Πιστέψτε με, αν φερθείτε καλά στην κοπέλα σας,  θα ανταμειφθείτε και με το παραπάνω. Όπως, επίσης, δε θα έρχεστε αντιμέτωποι με  τέτοιου είδους ανασφαλείς ερωτήσεις.

1 σχόλιο: