Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Πως να τρελάνεις το αγόρι σου...!


Αυτό το άρθρο το είχαμε γράψει μαζί με την Χριστίνα, πριν πολύ πολύ καιρό, καθώς πίναμε τον καφέ μας, και παρατηρούσαμε τον κόσμο τριγύρω μας. Δε ξέρω γιατί, αλλά τα καλύτερα άρθρα τα έχουμε γράψει σε καφετέριες. Είναι σα να μας ρίχνουν μαγική ζάχαρη στον καφέ και μας έρχεται τρομερή έμπνευση. Δε θυμάμαι γιατί το άρθρο δε δημοσιεύτηκε τότε, αλλά όπως έψαχνα στο ντουλάπι μου για κάτι σημειώσεις το βρήκα, το διάβασα και αποφάσισα να το δημοσιεύσω. Το εν λόγο άρθρο είναι καθαρά χιουμοριστικό και μιλάει για μια μικρή, αλλά τυχερή κατηγορία ανθρώπων, που έχουν αυτό το μοναδικό και υπέροχο, θα έλεγα, χάρισμα. Ποιο είναι αυτό? Να βγαίνουν από πάνω όταν φταίνε, να το παίζουν θύματα όταν είναι θύτες, να παριστάνουν τους αστυνόμους όταν είναι οι κλέφτες.

ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΣΟΥ:
  • ΣΕ ΠΙΑΣΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ
Είσαι σπίτι σου με παράνομο πρόσωπο. Ξαφνικά ακούς την πόρτα να ξεκλειδώνει και το αγόρι σου να ορμάει μες στο σπίτι σαν μαινόμενος ταύρος σε αρένα. Έχει κοκκινίσει και φαίνεται ιδιαίτερα νευρικός (Μα γιατί?). Και πάνω που πάει να ανοίξει το στόμα του τον προλαβαίνεις εσύ: "Μα καλά μπαίνεις στο σπίτι μου χωρίς να χτυπήσεις καν? Ποιος νομίζεις ότι είσαι? Σε βάρκα μεγάλωσες? Έξω από το σπίτι μου! Ανάγωγε! Και να μην΄ξανάρθεις!"

  • ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ ΣΤΟ facebook ΚΑΙ ΒΡΕΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΑΛΛΟΝ/ΑΛΛΟΥΣ
Μπαίνεις για μπάνιο και ξεχνάς το λάπτοπ ανοιχτό. Συγχρόνως έχεις ξεχάσει να αποσυνδεθείς από το facebook. Εκείνος το βλέπει και μπαίνει στον πειρασμό να τσεκάρει τα μηνυματά σου. Κι εκεί ανακαλύπτει πως δεν είσαι και τόσο καλό κορίτσι. Βγαίνεις από το μπάνιο και σε φωνάζει ρωτώντας σε ποιός είναι αυτός που αποκαλείς μωρό σου. Εσύ εκνευρισμένη λες: " Μα καλά μπαίνεις στο προφίλ μου χωρίς να ρωτήσεις? Προσωπικά δεδομένα σου λέει κάτι? Αυτό το πράγμα είναι μεγάλη κατινιά. Απλά ντροπή! Δεν το περίμενα αυτό από εσένα."

  • ΒΛΕΠΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ "ΦΙΛΟ" ΣΟΥ
Είσαι στο κλαμπ με παρέα. Χορεύεις με έναν "φίλο" σου λίγο περισσότερο διαχυτικά από το επιτρεπτό όριο. Και τότε έρχεται ο καλός σου που ήθελε να σου κάνει έκπληξη και αντικρίζει αυτό το θέαμα. Σου ζητάει τον λόγο που χόρευες έτσι. Εσύ: " Μα αν είναι δυνατόν, ούτε φίλους δεν μπορούμε να έχουμε?? Εγώ έτσι χορεύω με τους φίλους μου κι αν σ αρέσει. Και στην τελική τι κάνεις εδώ? Με παρακολουθείς κι από πάνω??"

  • ΛΑΒΕΙ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ
Το μήνυμα περιείχε λέξεις όπως "μωρό μου", "σε θέλω" και τέτοια καθώς και ένα "θα τα πούμε απόψε" ενώ του έχεις πει πως σήμερα θα βγεις με τα κορίτσια. Εσύ: "Στην Μαρία το έστελνα. Ναι, εγώ έτσι μιλάω με τις φίλες μου για πλάκα. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα?"

  • ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΘΗΚΗ ΑΠΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ
Εσύ: "Μα δεν θυμάσαι? Μαζί το χρησιμοποιήσαμε χθες!"
Εκείνος: "Μα χθες δεν βρεθήκαμε!"
Εσύ: "Ε, προχθές!"
Εκείνος: "Μα δεν είναι καν η μάρκα μου."
Εσύ: "Απλά δε θυμάσαι καλά. Φίλα με τώρα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου