Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

ΑΝΤΙΟ ΑΘΗΝΑ!!

Ήρθε η ώρα που περίμενα όλη τη χρονιά. Ετοιμάζω βαλίτσες και εγκαταλείπω την άδεια, ήσυχη και πιο ανθρώπινη πλέον Αθήνα. Και για να είμαι ειλικρινής, παρόλο που όλη την υπόλοιπη χρονιά γκρινιάζουμε για την πολυκοσμία, για το κυκλοφοριακό χάος, τα προβλήματα με το πάρκινγκ και για τόσα άλλα, εμένα αναμφισβήτητα δε μου αρέσει η Αθήνα του Ιουλίου, με τρομάζει για την ακρίβεια η τόση ερημιά. Όπως και να έχει, χαίρομαι που φεύγω και απλά εύχομαι να μη γυρίσω ποτέ. Να βρω μια ιδανική δουλειά σε ένα νησί και να μείνω για πάντα εκεί. Σ΄ένα νησί που έχει πάντα καλοκαίρι. Υπάρχει κάτι τέτοιο;;
Όσον αφορά το μπλογκ, θα τα πούμε γραπτώς σε ένα μήνα. Μέχρι τότε μη με ψάξετε, θα είμαι κάπου στο Αιγαίο, θα έχω κλειστό το κινητό μου, δε θα έχω ίντερνετ, θα λιάζομαι ασταμάτητα και θα πίνω κοκτέιλ. Εύχομαι το ίδιο και για εσάς. Καλές διακοπές και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού. Να περάσετε τέλεια εύχομαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου